Reservationsbetingelser

Det er vores britiske samarbejdspartner, Invitation To Tuscany's reservationsbetingelser, der gælder, når du lejer en feriebolig, som Ponti & Sofia har formidlet.

OBS! Bemærk, at nedenstående reservationsbetingelser gælder vores ferieboliger i Toscana, Umbrien og Ligurien og vores to lejligheder i Firenze.

Vores lejligheder i Rom udlejes ikke via Invitation To Tuscany, men gennem et andet bureau, der har andre reservationsbetingelser. De vil fremgå separat, når vi sender tilbuddet.
_______________________________________________________________________________________________________________________

Tillæg på grund af COVID-19:

Midlertidige ændringer til vores reservationsbetingelser i 2021 

1. Fleksibel og ansvarlig

På basis af vores erfaringer fra 2020 vil en eventuel afbrydelse af rejser i 2021 være svære at forudsige og planlægge. Vores råd til dig er at reservere og planlægge, som du normalt ville gøre – og ligesom du gjorde i 2020. Vi vil være proaktive og kontakte dig før, hvis situationen er uvis. Vi vil fortsat være fleksible med hensyn til betalingsvilkår, og vi er altid tilgængelige for at diskutere dine planer via telefon eller e-mail.

2. Forsinkede betalinger

Hvis din rejsesituation er usikker, kan vi muligvis acceptere, at du forlænger din udestående betaling indtil 30 dage, før du skal rejse, hvis du beslutter dig for ikke at rejse, kan vi evt. overføre dit depositum til andre datoer eller sende en kreditnota til en fremtidig reservation.

3. Frihed til at ændre reservationer

Ligesom i 2020 hjælper vi dig med evt. at flytte dine rejsedatoer, hvis situationen ændrer sig. Det kan betyde at flytte din reservation til de næste år samt til datoer i indeværende år.

4. Garanti ved nedlukning

Skulle situationen med Covid-19 betyde, at Italien pålægger restriktioner på rejser til Italien i perioden fra 1 måned før din ankomstdato og indtil selve ankomstdatoen til villaen, vil det være muligt at få hele lejebeløbet refunderet. Alternativt vil du kunne flytte din reservation (og til en lavere pris, så du får forskellen refunderet – og til en højere pris mod betaling af prisforskellen). Restriktioner skal forstås som en nedlukning af den italienske destination i henhold til den italienske lovgivning, som betyder, at det ikke er muligt at komme frem til din feriebolig. Du skal naturligvis selv sørge for en afbestillingsforsikring, hvis du bliver syg, eller der måtte opstå andre betingelser end coronarestriktioner, der forhindrer dig i at rejse.

 

Reservationsbetingelser

Det er vores britiske samarbejdspartner, Invitation to Tuscany's reservationsbetingelser, der gælder, når du lejer et feriehus, som Ponti & Sofia har formidlet.

OBS! Bemærk, at nedenstående reservationsbetingelser gælder vores ferieboliger i Toscana, Umbrien og Ligurien og vores to lejligheder i Firenze.

Vores lejligheder i Rom udlejes ikke via Invitation To Tuscany, men gennem et andet bureau, der har andre reservationsbetingelser, som fremgår separat.


Følgende betingelser udgør sammen med vores politik om privatlivets fred en bindende aftale mellem dig og os (“betingelser”). Du skal læse hele denne information nøje igennem, inden du går videre, fordi du ved at bruge vores website og/eller ved at lave en reservation gennem os bekræfter din aftale om hver enkelt af disse betingelser, vores politik om privatlivets fred og alle evt. supplerende vilkår, som er nævnt på ejendomssiden.

1. Betingelser

Der henvises også til Tuscany Ltd. som “vi”, “os” og “vores” I nærværende betingelser. Gruppenavnet på alle reservationer henviser til “kunden” og nævnes også som “dig” og “dine” i disse betingelser. Vores ejendomsejere (“ejere”) og vores repræsentant Ponti & Sofia bliver omtalt i overensstemmelse hermed. En separat reservationsaftale træder i kraft med ejeren, når du laver en reservation, som beskrevet nedenfor – se afsnit 2 (Reservationsaftale).

2. Reservationsaftale

Invitation to Tuscany Ltd. fungerer som reservationsagent for de navngivne ejere af de ejendomme, der er beskrevet i nærværende brochure og på vores website og derfor også din lejeaftale med den relevante ejendomsejer. Aftalen mellem dig og ejendomsejeren er på plads, når bekræftelsesfakturaen er sendt fra ITT. Den er underlagt nærværende reservationsbetingelser. Når du bekræfter en reservation, bekræfter du, at betingelserne i henhold til hvilke reservationen er indgået, er forstået og accepteret på vegne af alle gæsterne i din gruppe. Nærværende aftale og alle anliggender, der måtte opstå heraf, er omfattet af lovgivningen i England og Wales, og parterne (dig og os) accepterer at fremsende en eventuel tvist til retterne i England og Wales’ enekompetence.

3. Antal personer

Antallet af personer, som kan bo sammen i hver ejendom, er angivet under de enkelte beskrivelser og forklares yderligere i teksten. Dette antal må under ingen omstændigheder overskrides uden forudgående tilladelse af ejeren, enten direkte eller gennem vores repræsentant Ponti & Sofia. Ofte udelukker lokale regler, vandforsyningen osv. muligheden for at øge antallet af gæster i ferieboligen. Telte er IKKE tilladt uden ejerens tilladelse.

4. Minimum lejeperiode

Den korteste lejeperiode angives for hver enkelt ejendom, og generelt udlejes ejendommene i mindst én uge fra lørdag til lørdag, medmindre andet er fastsat. Nogle ejendomme tillader nu kortere udlejningstider og andre dage – se detaljerede oplysninger på den enkelte ejendoms webside. Gæsterne bliver bedt om at ankomme mellem kl. 17.00 og 20.00 og at forlade stedet inden kl. 10.00, så ejeren kan gøre klar til de næste gæster. Ejeren har ret til at nægte ankomst uden for ovennævnte tidspunkter, hvis han eller hun ikke finder de alternative tidspunkter ubelejligt. Nogle ejere kan opkræve et gebyr for sen ankomst. Hvis du opdager, at din rejsetid bliver længere, end du har forventet, skal du kontakte ejeren eller ITT’s repræsentant Ponti & Sofia, så de kan kontakte ejeren. Dette er et personligt anliggende, og vi tager naturligvis højde for eventuelle uheld og lignende!

5. Ferieboligen

Beskrivelserne i vores brochure og på vores website af de ejendomme, der udlejes, er udarbejdet med omhu og i god tro. Vi besøger alle ejendomme for at sikre, at ejendommenes beskrivelser er så nøjagtige som muligt. Vi får også information fra ejeren. Vi er dog ikke ansvarlige for eventuelle ændringer, der foretages af ejendommens ejere uden vores viden. Hvis vi får besked om relevante ændringer, bliver du underrettet så hurtigt som muligt. Ejendommene udlejes fuldt møbleret og er udstyret med bord- og køkkenservice, bestik, senge- og badelinned, som passer til antallet af gæster, der er angivet på bestillingsformularen, dog normalt uden strandhåndklæder. Rent senge- og badelinned skiftes en gang om ugen. Udgifter til belysning, madlavning, køleskabe og frysere og varmt vand er inkluderet i udlejningsprisen, men ikke, undtagen i enkelte ferieboliger, angivet på prislisten. Udgifter til klimaanlæg, varme eller jacuzzier skal betales direkte til ejeren eller ejerens repræsentant, inden du tager hjem.

6. Den gruppeansvarlige

Den gruppeansvarlige er den person eller det bureau, som har lavet reservationen, og som modtager alle breve og fakturaer fra os, og som ligeledes er ansvarlig for udlejningen. Alle forespørgsler, ændringer og annulleringer skal sendes med e-mail fra den person, der er ansvarlig for reservationen, til din agent. Når du laver en reservation, accepterer den person, der er nævnt først på reservationen på vegne af alle nævnte personer på reservation, følgende:

  • Han/hun har læst disse vilkår og betingelser og har kompetence til og accepterer, at de er bindende.
  • Han/hun tillader vores brug af al information i henhold til vores meddelelse om privatlivets fred.
  • Han/hun er over 18 år gammel og hvis der er aldersbegrænsninger ved bestilling af tjenesteydelser, erklærer han/hun, at alle medlemmer i gruppen er af en passende alder til køb af disse tjenesteydelser.
  • Han/hun accepter det økonomiske ansvar for betaling af reservationen på vegne af alle de personer, der er angivet i reservationen.

7. Sådan laver du en reservation

Reservationer kan laves direkte på websitet eller via en agent. Når en ejendom er sat på hold på de datoer, du har angivet, holdes den i 48 timer, så du kan nå at tjekke flyrejser eller diskutere dine rejsedetaljer med os. Reservationen bekræftes ved at betale et depositum eller hele beløbet ved at logge på vores beskyttede website. Hvis din ferie ligger mindre end 10 uger frem i tiden, skal du betale hele beløbet. Ved betaling modtager du automatisk e-mails med en bekræftelse af din reservation og din faktura. De udgør vores bekræftelse af reservation, som er en bekræftelse af aftalen mellem dig ejendomsejeren. Vi forbeholder os retten til at betragte reservationen som annulleret, hvis saldoen på den resterende pris ikke er betalt 10 uger før jeres ankomst til villaen. Aflysningsvilkår kan være gældende. Fakturaprisen omfatter prisen på udlejningen, som fastlagt for den eller de ejendomme, du har valgt, som er angivet på vores gældende prisliste, og som er bekræftet på vores bestillingsformular og fakturaen.

8. Betaling

Betaling accepteres i euro (EUR). Vi accepter kreditkort fra Visa, Access, Visa Delta, MasterCard og American Express. Vi accepterer ikke Diners. Betaling kan ske med et andet kreditkort/debetkort end det, der er angivet, som sikkerhedsforanstaltning. Der opkræves ikke gebyr for betalinger med kredit- eller debetkort.

Betalinger, som udføres direkte i vores bank SKAL være påtegnet referencenummeret på reservationen og overføres med teksten ‘uden gebyr for modtageren’.


EUR kontonr. 52492966, sorteringskode 20 74 09


Vores bank er Barclays Bank plc,
West Herts Business Team
PO Box 87
St Albans
AL1 3HJ

STORBRITANNIEN

9. Endelige lejedokumenter

Rutevejledning til ejendommen og evt. relevante vouchers og dokumenter sendes senest tre uger før feriestart via post eller e-mail, på betingelse af at fakturaens fuldt skyldige beløb er blevet indfriet. Lejepakken indeholder også den endelige regning, som skal underskrives og overgives til ejendomsejeren/portneren eller viceværten, når lejeperioden er afsluttet.

10. Kæledyr

Kæledyr er ikke tilladt uden den relevante ejers udtrykkelige tilladelse. Der kan opkræves et gebyr for kæledyr, og dette beløb skal betales direkte til ejeren af den relevante ejendom i forbindelse med ekstraregningerne.

11. Annullering foretaget af dig

Annulleringer af eller større ændringer til reservationen, såsom en ændring af datoer eller ejendomme, skal fremsendes skriftligt og er underlagt ejerens godkendelse (af en ændring af datoer eller ejendom).

Meddelelser af annulleringen eller væsentlige ændringer, som modtages inden for 10 uger (70 dage) eller mindre fra den første dag af lejeperioden, er underlagt et gebyr på 100% af fakturaprisen.

Meddelelser om annulleringer, som modtages 10 uger (70 dage) eller mere inden den første dag på lejeperioden, vedrørende reservationer i indeværende år eller reservationer i det efterfølgende år, som er foretaget efter den 15. december, er underlagt et gebyr på 30% af fakturaprisen.

Reservationer til det efterfølgende år, som annulleres inden den 15. december, er underlagt et gebyr på 10% af fakturaprisen, forudsat at meddelelsen om annullering er modtaget mindst 10 uger (70 dage) før den første dag i lejeperioden. Reservationer kan ved ejerens godkendelse måske udskydes til det efterfølgende år.

  • *COVID-OPDATERING – Vi er fleksible omkring betalingstider og -vilkår på grund af den usikre aktuelle coronasituation. Det er kundens ansvar at have en relevant rejseforsikring, men vi har tilladt ændringer i denne tid for at sikre, at vores kunder kan rejse igen på et tidspunkt.

12. Ændringer til dine reservationer

Hvis du ønsker at overføre din reservation til en anden person, efter at reservationen er blevet bekræftet, vi vil gøre vores bedste for at hjælpe, men vi kan ikke garantere, at det altid er muligt. Hvis vi skal kunne prøve på at ændre eller overføre en reservation, skal du informere os skriftligt så snart som muligt om dit ønske om at overføre reservationen. Hvis en ændring accepteres, skal der betales et ændringsgebyr på 45 £, som ikke refunderes i tilfælde af en annullering. Hvis du vil ændre datoen for din reservation, vil vi bestræbe os på dette, men hvis det viser sig ikke at være muligt, og du ønsker at annullere hele ferien, finder annulleringsgebyret i forrige afsnit anvendelse. Vi skal informeres om alle ændringer så hurtigt som muligt, således at vi kan undersøge, om det kan lade sig gøre. Hvis du selv flytter til en anden feriebolig eller ændrer opholdets varighed uden at informere ejendomsejeren/portneren eller viceværten om situationen eller giver os rimelig tid til at overveje ændringer, vil der kun blive foretaget en tilbagebetaling på ejerens eget initiativ.

13. Forsikring

I henhold til aftalen skal du have en gældende rejseforsikring. Den skal dække dig selv og din gruppe i forbindelse med et annulleringsgebyr, omkostninger for assistance (inklusive hjemsendelse) i tilfælde af uheld eller sygdom, mistet bagage eller penge eller alle andre udgifter. Hvis du rejser uden passende dækning, kan du ikke genvinde tab, udgifter eller omkostninger.

14. Force majeure

Hverken ejendommens ejer eller Invitation to Tuscany Ltd kan acceptere noget ansvar for ændringer, forsinkelser eller annulleringer eller ethvert andet tab eller skade, der måtte opstå i forbindelse med udbrud af krig, revolution, terroraktiviteter, oprør, civile uroligheder, strejker, lockout, arbejdskonflikter, naturkatastrofer, infektionssygdomme, brande, oversvømmelser, nedbrud af offentlige forsyningsværker, mekaniske problemer, pandemier eller offentlige foranstaltning til bekæmpelse heraf, ændringer, som der måtte være ved ændring eller annullering af færger, jernbaner, flyselskaber, som ligger ligger uden for vores kontrol eller alle andre omstændigheder og hændelser, der udgør ‘Force majeure’ og/eller naturkatastrofer.

15. Ejendomsinspektion

Ved ankomst bør gæster undersøge ejendommen sammen med ejeren/portneren eller viceværten, således at gæsten forstår brugen af alle apparater, udstyr og faciliteter. Læs husreglerne nøje igennem, inden du tager apparater i brug, da italienske apparater ofte er forskellige fra dem, du måske bruger derhjemme. Vaskemaskiner og opvaskemaskiner har f.eks. en sikring på døre og låger, som hvis der bruges for mange kræfter, kan gå i stykker. Ejeren/portneren eller viceværten ankommer normalt til ejendommen kl. 9.00 på afrejsedagen for at inspicere ejendommen og aflevere den endelige regning, hvis der er noget, der er ødelagt, forfaldne gebyrer eller andre beløb. Hvis du har til hensigt at forlade ejendommen inden kl. 10.00 på den sidste dag i lejeperioden, skal du underrette ejeren/portneren eller viceværten i starten af lejeperioden for at aftale et andet tidspunkt for ejendomsinspektionen. Hvis du vælger ikke at være til stede til inspektionen, vil du ikke være berettiget til at sætte spørgsmålstegn ved den endelige regning, og vi vil automatisk kreditere dit kreditkort med det evt. udestående beløb, der er angivet, plus et administrationsgebyr på 45 £.

16. Oprydning og rengøring

Ejendommene overdrages rengjorte og opryddede og bør efterlades i samme stand ved afrejsen. Bemærk, at især under en tør sommer, samler der sig hurtigt støv i gamle landejendomme og villaer. Gæsterne forventes bestemt ikke at skulle skure gulve, men en fejning af gulve og almindelig oprydning forventes. Mange ejere kan skaffe en rengøringsassistent, hvis du spørger. Hvis ejendommen ikke er efterladt i en acceptabel tilstand, kan ejeren/portneren eller viceværten efter eget valg tilføje op til 50 € pr. person på den endelige regning for ekstra rengøring og oprydning, der er nødvendig, og som ligger ud over det, der forventes ved skift af gæster.

17. Ødelagte ting og skader

Den ansvarlige for gruppen er ansvarlig for skader, der måtte opstå på ejendommen, indholdet heraf eller på grunden, som er foretaget af gruppens medlemmer. Gæster anmodes om at meddele ejeren, huspasseren eller vores repræsentant, Ponti & Sofia om enhver skade eller nedbrud, LIGESÅ SNART DET MÅTTE OPSTÅ, så en udskiftning eller reparation kan udføres, så snart det er muligt. Det er dit eget ansvar at efterlade den lejede ejendom med alle møbler og genstande tørret eller vasket af og i god stand, og du skal informere ejendomsejeren/portneren eller viceværten om eventuelle skader på ejendommen eller dens indhold. Du kan blive bedt om at betale for en beskadigelse eller manglende genstande eller for eventuel ekstra rengøring, hvis ejendommen er blevet efterladt i snavset stand. Disse ejendomme er private boliger. Du skal respektere den tillid, som ejendommens ejer har udvist. Pas på ejendommen, mens du opholder dig der, ligesom du ville passe på dit eget hjem, og fjern ikke bøger eller andre private genstande. Eventuelle ødelagte ting eller skader skal betales direkte til ejeren eller huspasseren. Hvis de skal afregnes senere eller først opdages efterfølgende, fratrækkes de dit kreditkort, og der opkræves et administrationsgebyr på 20 £. Nogle ejere foretrækker at håndtere et depositum selv, og i så fald skal du betale ejeren ved ankomsten. Din agent giver dig besked, hvis dette gælder for din valgte ejendom. Vi har også brug for din kreditkortoplysninger og autorisation, så vi kan trække omkostninger fra dit kort, hvis depositummet ikke dækker udgiften til eventuelle ødelagte ting eller skader.

18. Opførsel og adfærd

Alle gæster, som bor hos os, forventes at opføre sig ordentligt og på en acceptabel måde og ikke ødelægge stemningen for andre gæster. Hvis du eller leverandøren eller andre bemyndigede personer mener, at din eller din gruppes medlemmers opførsel eller adfærd skaber eller sandsynligvis vil skabe problemer, være til fare for eller irritere andre gæster eller enhver tredjepart eller beskadige ejendommen, forbeholder vi os ret til øjeblikkeligt at ophæve din reservation. I tilfælde af en opsigelse er ingen af os eller leverandører ansvarlige for, at du og/eller din gruppe kræver at du straks forlader din indkvartering. Vi har ingen yderligere forpligtelser over for dig og/eller din gruppe. Der foretages ingen tilbagebetaling på mistet indkvartering, og vi betaler ikke omkostninger eller udgifter, der måtte opstå som et resultat af en opsigelse. Du og/eller din gruppe kan også blive opkrævet betaling for tab og/eller skade påført af dine handlinger, og vi holder dig og hver enkelt af gruppens medlemmer ansvarlig, og I hæfter enkeltvis og kollektivt for skader eller tab, du eller ethvert medlem af din gruppe har påført. Du accepterer at betale os det fulde beløb for ethvert krav (herunder alle sagsomkostninger) mod os fra leverandøren eller enhver tredjepart som et resultat af din opførelse eller dit adfærd.

19. Adgangsveje

Mange af vores ejendomme ligger med adgang fra grusveje eller ujævne småveje. Hvis du kører en lav bil eller en sportsbil til ferieboligen, skal du informere dig om adgangsvejen til din valgte ejendom.

20. Støj og larm

Næsten alle vores ejendomme er beliggende i stille og rolige landlige omgivelser. Men på landet vil du sikkert kunne høre fugle, nattergale, ugler, hunde, fårenes bjælder, høner og haner, insekter, frøer, traktorer osv. Alle disse lyde er anderledes end storbyens støj og kan være forstyrrende, hvis man ikke er vant til det. Vi foreslår, at du evt. tager ørepropper i ørerne, hvis du føler, at disse landlige lyde forstyrrer nattesøvnen. Landsbyer afholder også festivaler i løbet af sommeren, og det kan støje til langt ude på natten. Den bedste måde at holde det ud er selv at deltage og nyde festlighederne. ITT er ikke ansvarlig for støj eller gener, som du måtte opleve på ejendommen.

21. Svømmebassiner og haver

De fleste private svømmebassiner er uopvarmede og åbne fra tidligt i juni til midten af september, afhængigt af vejret og ejeren. Nogle offentlige udendørs svømmehaller er kun åbne i juni, juli og august. De fleste svømmebassiner i Italien er ikke indhegnede, og mange haver er anlagt i gamle olivenlunde eller op ad stejle bakker – brugen af disse svømmebassiner og haver er udelukkende på egen risiko, og børn bør hele tiden overvåges.

22. Defekt udstyr

Hvis mekanisk udstyr går i stykker, som f.eks. pumper, varmekedler, udstyr til svømmebassinet osv. skal du kontakte ejendomsejeren og informere vedkommende om problemet. Hvis ikke du kan få kontakt til ejendomsejeren, skal du kontakte Ponti & Sofia eller som en sidste udvej ITT’s kontor for at informere os om problemet. Vi vil prøve at løse problemet så hurtigt som muligt, men du skal huske, at det kan tage lidt tid, især hvis problemet opstår om søndagen eller på en helligdag. Vi skal naturligvis gøre alt, hvad vi kan for at hjælpe, hvis ejendomsejeren ikke er tilgængelig, er Invitation To Tuscany er ikke ansvarlig for disse defekter eller fejl, da vi kun er agent for ejendommens ejer. Du skal være opmærksom på, at i Italien er det meget almindeligt, at offentlige faciliteter, som f.eks. elektricitet og vand, kan have problemer.

23. Klager

Ejendommens ejere skal sørge for, at deres ejendom er i god stand I begyndelsen af hver sæson, og at de inden for rimelighedens grænser tager sig af vedligeholdelse i løbet af hele sæsonen. Hvis der er problemer, er det kundens ansvar at underrette ejeren/portneren eller viceværten med det samme, så han eller hun kan handle derefter. Hvis problemet ikke bliver løst eller ikke kan løses på tilfredsstillende vis inden for en rimelig tidsfrist, skal kunden kontakte Invitation To Tuscany og sørge for, at man kan få fat i vedkommende, mens der bliver taget hånd om problemet. Ejeren skal have mulighed for at rette op på eventuelle problemer, så snart de opstår. Hvis ejeren ikke er tilgængelig, skal du kontakte vores repræsentant, Ponti & Sofia, som vil gøre deres bedste for at kontakte ejeren. Hvis du ikke er tilfreds, skal du i første omgang kontakte ejendomsejeren eller nøgleindehaveren selv. Hvis du har gjort det, og du stadig ikke føler, at problemet er løst tilfredsstillende, skal du kontakte Invitation to Tuscany. Du må ikke forlade ejendommen uden at have talt direkte med ejendommens ejer eller medarbejdere fra Invitation To Tuscany, da det ophæver din ret til at gøre krav på en kompensation eller refundering for omkostninger eller leje. Invitation To Tuscany tilbyder ikke afhjælpning af problemer eller klager, der er indbringes efter lejeperioden og er ikke ansvarlige for kundens generelle utilfredshed med ferien.

24. Andre leverandørers vilkår og betingelser

Vi arrangerer ikke flyrejser, færger eller togrejser. Vi kan hjælpe dig med billeje og fungerer som reservationsagent for biludlejningsfirmaet, hvor du lejer din bil/biler. Reservation af disse tjenester sker direkte med en aftale med dig og biludlejningsfirmaet og er underlagt deres vilkår og betingelser. Hvis vi laver en aftale på dine vegne med tredjepart, gør vi det som agent i forhold til aftalen mellem dig og leverandøren. Vi har derfor intet ansvar, medmindre det drejer sig om personskade eller dødsfald, som skyldes vores uagtsomhed/forsømmelse.

25. Retligt ansvar

Da ITT kun fungerer som agenter for ejendommens ejere, accepterer vi intet ansvar for eventuelle dødsfald, personskade, tab eller skade af nogen art, medmindre det måtte opstå på grund af vores egen uagtsomhed/forsømmelighed. I det omfang, at vi kan holdes ansvarlige, vil der blive indledt en sag vedrørende et sådant ansvar, som er undergivet engelsk ret og ikke-eksklusive kompetence af de engelske domstole. Der henvises til denne type retsforfølgelse i afsnittet overfor og skal indsendes til Invitation to Tuscany Ltd. Unit5, 30 Friern Park, London N12 9DA, England.

26. Accept af reservationsbetingelser og valg af lovgivning og jurisdiktion

Invitation to Tuscany fungerer som reservationsagent for de relevante ejere af de ejendomme, der er vist i brochuren og på dette website, og i den forbindelse er din lejekontrakt gældende med den relevante ejendoms ejer. Aftalen mellem dig og ejendomsejeren er indgået, når bekræftelsesfakturaen afsendes fra ITT og er underlagt disse reservationsbetingelser. Underskrivning af bestillingsformularen indebærer accept af ejendomsejerens reservationsbetingelser.

27. Copyright

Alt indhold i www.invitationto.com leveres af Invitation to Tuscany Limited. Indholdet af www.invitationto.com er omfattet af ophavsretten fra © Invitation to Tuscany Limited. Alle rettigheder forbeholdes. Indholdet af www.invitationto.com må ikke kopieres, ændres, overføres, uddeles, genudsendes, downloades, slås op eller sendes i nogen form eller via medier af enhver art, inclusive men ikke begrænset til, elektronisk, via optagelse eller fotokopiering uden forudgående skriftlig tilladelse fra Invitation to Tuscany Limited. Du accepterer, at materialet og indholdet i eller afsendt fra www.invitationto.com kun er kun til personlig brug og må ikke anvendes med kommercielt sigte eller uddeles som salgsmateriale. 

Ponti & Sofia ApS

Korsgade 4, 1. sal

2200 København

(NB! Kontoradressen er ikke åben for besøgende)

CVR.nr DK42372862

Kontakt